پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 112099
افسران جنگ نرم در عرصه ي هنر ابتکار عمل را در دست بگيرند
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1101

به گزارش پايگاه خبري پيرغار به نقل از خبرنگار يزد رسا، مشاور فرهنگي فرمانده کل سپاه در تجمع هنرمندان يزدي و دانشجوياني که به خاطر جسارت به پيامبر اکرم(ص)  در اداره ي فرهنگ و ارشاد اسلامي يزد جمع شده بودند گفت: درست است دل ها به خاطر جسارت به ساحت مقدس  جراحت دار شده اما نکته اي که باعث التيام ما مي شود جهانگير شدن پيام پيامبر اعظم است و دشمن چون دستش خالي است با چشم خود شاهد ذوب شدن  در برابر نفوذ  اين پيام الهي است و لذا با اقدامات نسنجيده خود خيال مي کند سود ميبرد،  اما با اين کار دارد ضرري روي ضرر هاي قبلي انباشته مي کند.

محمد حسين صفار هرندي ادامه داد: اين غضب و جسارت  دشمنان ناشي از فروپاشي  و تهي شدنشان است، وي اين حرکات دشمن را يکي از ابزار جنگ نرم دشمن دانست و گفت: هدف آن ها سست کردن مباني و اعتقادات بچه مسلمانان است که توسط پيامبر ارائه شده است.

وي جنگ نرم واقعي را جنگي دانست که در آن به ظاهر به رسول اسلام احترام مي گذارند و سر تعظيم فرود مي آورند ولي مباني و مفاهيم رسول خدا را زير پا مي گذارند.

عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام  گفت: در جنگ نرم است که  وظيفه هنرمندان مشخص مي شود و هنرمندان به عنوان افسران و ژنرال هاي اين جنگ نرم نبايد در صحنه منفعل باشند و بايد به صحنه بيايند و هميشه به فکر اين نباشيم که دشمن حرکتي را انجام داده و بعد ما وارد عمل شويم بلکه ما بايد ابتکار عمل را در دست بگيريم و اقدامات پيش دستانه اي را در ساخت و انتشار فيلم هاي ارزشي انجام دهيم.

وي با خطاب قرار دادن هنرمندان گفت: آيا هنرمندان و سازمان هاي هنري ديني ما با آن حجمه ي تبليغاتي دشمن کاري را انجام داده اند؟ و آيا بضاعت ما همين است؟

صفار هرندي افزود: افسران و ژنرال هاي جنگ نرم بايد براي معرفي چهره بلند اسلام قدم بردارند و با برنامه ريزي جدي در اين زمينه احساس مسئوليت بيشتري داشته باشند و برنامه ريزي بيشتري انجام دهند.

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html